Ruletka systemy  |  Jak przechytrzyć kasyno  | Rady gracza ruletki 

Rozpryskany Martingale

Opis systemu

Zaczynamy na tym, co wszyscy wiemy. Wszycy bowiem kiedyś graliśmy Martingale i liczni z nas czasami stosują go do teraz. Stary, popularny, jednak odrobinę wiarołomny system. Ktokolwiek grał go w jego klasycznej postaci, dobrze pamięta tą adrenalinę, która podnosiła się z każdym spinem, w którym nie padł potrzebny kolor. Oczywiście, zależu tu na wysokości kapitału, który aktualnie posiadamy, jednak ani w ten gracz nie ubroni się rozważaniom, czy grać dalej czy zakończyć grę i zapobiec w ten sposób dalszej stracie kapitału. Jednak gracze nie mogli przestać myśleć o tym systemie. Nie dziwota, że z biegiem czasu powstały jego liczne mutacje, takie jak Martingale Wait (kiedy obstawiamy aż wtedy, kiedy padnie jakichś 3-5 spinów odwrotnego koloru) oraz liczne inne warianty.

System Rozpryskany Martingale opiera się na badaniu licznych tysięcy spinów oraz teorii prawdopodobieństwa. Również w jego przypadku obstawiamy kolory, jednak wybór konkretnego koloru wykonywany jest według przygotowanej tabeli. Niebezpieczeństwo długich serii obniżone jest tak, że system jest rozpryskany do sekwencji po 5 spinach. Ta liczba była komputerovą symulacją zaproponowana jako optymalna dla tego systemu. Więc maksymalna strata, którą gracz ryzykuje wynosi tylko 31 żetonów (1 + 2 + 4 + 8 + 16).

 

Zasada działania systemu:

Powiedzmy, że w kolejnych 5 spinach planujemy obstawiać stopniowo następujące kolory:  

 

 

 

 

 

 

 

Po prostu, 1. spin czerwony, 2. też, 3 czarny, 4 spin czerwony i ostatni czarny …

I co mówicie na to, jaka jest szansa, że wszystkie kolory padną dokładnie tak w następujących spinach?

Chyba nikt nie dowierza, że dokładnie tak naprawdę padną… Wiecie jakie jest prawdopodobieństwo takiego ułożenia kolorów? Odpowiedź brzmi 50% czyli 1/2 dzielona 5x pod rząd, mówiąc inaczej 1:32. A więc, kiedy podchodzimy do płótna, prawdopodobieństwo, że padnie dokładnie taka kombinacja kolorów jest tylko 1 z 32 możliwych.

Jednak wszystko ma również swoją pozytywną stronę. Tak jak obowiązuje, że jest prawie nieprawdopodobne 1:32, że padnie wcześniej wspominana kombinacja kolorów, musi istnieć również prawie zerowe prawdopodobieństwo, że właśnie wszystkie kolory padną źle, tzn. dokładnie odwrotnie, konkretnie tak:

 

 

 

 

 

 

 

Kiedy na wspominanych 5 spinów zastosujemy Martingale (a więc tych 31 żetonów),

posiadamy następującą możliwość wygranej: 31 / 32 * 100 = 97% szansa,

że przynajmniej jeden z spinów będzie wygrany.


Jednak musimy uświadomić sobie, że jeśli będziemy obstawiać ciągle w kółko pierwotną kombinację kolorów, prawdopodobnie w przeciągu kolejnych 32 spinów może wydarzyć się, że dokładnie odwrotna kombinacja nadejdzie, a więc wszystkich 5 spinów będzie przegranych.

 

 Strategia systemu dlatego opiera się na tym, że wzór, według którego będziemy obstawiali kolory, będzie mienić się z każdą wygraną. Dzięki temu zostanie nam 97% szansa na wygraną w każdej sekwencji.

 

Tabelka obstawiania kolorów w sekwencjach po 5 spinach:

 

   Numer sekwencji                               Wybrany kolor
 Spin nr1  Spin nr2  Spin nr3  Spin nr4  Spin nr5
1          
2          
3          
4          
5          
6          
7          
8          
9          
10          

 

Zasada gry:

Obstawiamy na podstawie systemu Martingale kolory wyobrażone w tabeli.

Wartość żetonów wybierasz według własnych możliwości kapitałowych, polecam jednak przynajmniej na początek rozpocząć na niższych wartościach żetonów.

Jeżeli w podanej sekwencji nie wygrasz w żądnym z 5 spinów, obstawiasz według kolejnej sekwencji, wartość żetonów obniżasz na pierwotny poziom.

Jeżeli w podanej sekwencji wygrasz, natychmiast przechodzisz na kolejną sekwencję, wartość żetonów obniżasz na pierwotny poziom.

 

Przykład gry:

Dla lepszego zrozumienia przyłączam konkretny pokaz gry, urzeczywistnionej w Casynie Europa.

 

  Spin nr.

Strategia stawiania

Padnięty kolor

Obstawione

   Wynik

Stan końcowy

1

Wybieramy podstawową wartość żetonu – 10. Jesteśmy w pierwszej sekwencji, będziemy obstawiać wg następującego schematu:

         

Obstawiamy więc 10 żetonów na czerwony

czarny

10

-10

-10

2

Przegraliśmy w poprzednim spinie, obstawiamy więc podwójną ilość, czyli 20 żetonów na czerwony.

czarny

20

-20

-30

3

Po przegranej obstawiamy podwójną ilości, czyli 40 żetonów na czarny.


 

czarny

40

40

10

4

Wygrywamy w przeszłym spinie, więc natychmiast kończymy tą sekwencję i przechodzimy do 2. sekwencji, obniżamy wartość żetonów na pierwotną wartość i obstawiamy wg następującego schematu

         

Stawiamy więc 10 żetonów na czarny

zero

10

-10

0

5

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 20 żetonów na czarny.

czerwony

20

-20

-20

6

Ponownie przegrana, stawiamy podwójną ilość, czyli 40 żetonów na czerwony.

czarny

40

-40

-60

7

Kolejna przegrana, stawiamy podwójną ilość, czyli 80 żetonów na czarny.

czarny

80

80

20

8

Po wygranej w poprzednim spinie kończymy 2 sekwencję, obniżamy wartość żetonów na ich pierwotną wartość i przechodzimy do 3. sekwencji, według następującego schematu:

         

Czyli stawiamy 10 żetonów na czarny

czerwony

10

-10

10

9

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 20 żetonów na czarny

czarny

20

20

30

10

Po wygranej w poprzednim spinie kończymy 3. sekwencję, obniżamy wartość żetonów na ich pierwotną wartość i przechodzimy do 4. sekwencji, według następującego schematu:

         

Zauważcie, że schemat stawek jest tu dokładnie odwrotny w porównaniu z poprzednią sekwencją. Stawiamy więc 10 żetonów na czerwony.

czarny

10

-10

20

11

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 20 żetonów na czerwony.

czarny

20

-20

0

12

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 40 żetonów na czerwony.

czarny

40

-40

-40

13

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 80 żetonów na czarny.

czerwony

80

-80

-120

14

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 160 na czarny.

czarny

160

160

40

15

Po wygranej w poprzednim spinie kończymy 4 sekwencję, obniżamy wartość żetonów na pierwotną wartość i przechodzimy do 5 sekwencji, patrz schemat:

         

Stawiamy więc 10 żetonów na czarny.

czarny

10

10

50

16

Poprzednia sekwencja zakończyła się wygraną w 1. spinie, awięc pozostajemy na 10 żetonach i przechodzimy do 6. sekwencji, patrz schemat:

         

Stawiamy więc 10 żetonów na czerwony.

czarny

10

-10

40

17

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 20 żetonów na czarny.

czarny

20

20

60

18

6. sekwencja zakończyła się wygraną w 2. spinie, więc przechodzimy do 7. sekwencji, patrz schemat:

         

Stawiamy 10 żetonów na czerwony.

czarny

10

-10

50

19

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 20 żetonów na czerwony.

czarny

20

-20

30

20

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 40 żetonów na czarny.

czerwony

40

-40

-10

21

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 80 żetonów na czerwony.

czerwony

80

80

70

22

Po wygranej kończymy 7. sekwencję, obniżamy wartości stawek na pierwotny poziom i przechodzimy do 8 sekwencji, patrz schemat:

         

Stawiamy więc 10 żetonów na czarny.

czarny

10

10

80

23

Po wygranej kończymy 8. sekwencję, pozostawiamy wartość żetonów na pierwotnej wartości i przechodzimy do 9. sekwencji, patrz schemat:

         

Stawiamy więc 10 żetonów na czerwony.

czarny

10

-10

70

24

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 20 żetonów na czerwony

czerwony

20

20

90

25

Po wygranej kończymy

9. sekwencję, obniżamy wartości żetonów na pierwotny poziom i przechodzimy do 10 sekwencji, patrz schemat:

         

Stawiamy więc 10 żetonów na czarny

czerwony

10

-10

80

26

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 20 żetonów na czarny.

czerwony

20

-20

60

27

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 40 żetonów na czerwony

czarny

40

-40

20

28

Po przegranej stawiamy podwójną ilość, czyli 80 żetonów na czarny.


 

czarny

80

80

100

Koniec

     Gra kończy się rozegraniem 10 sekwencji

     i zyskiem 100 żetonów

100


Wskazówki pod koniec:

Na pewno jest dobre, że istnieją opracowania systemu Martingale, ponieważ, jak możemy tu zobaczyć, całkiem bez problemów potrafiliśmy uzyskać 100 żetonów w przeciągu niespełna 30 spinów. To opracowanie jest bardzo udane, ponieważ w porównaniu z klasycznym Martingale nie zagrażają nam żadne wysokie straty, te wynoszą maksymalnie wspominanych już 31 żetonów. Tylko musimy pamiętać, że w tym przykładzie wygraliśmy, jednak to nie znaczy, że zawsze uda nam się to. Dlatego polecam ustalić sobie jak zawsze, realne granice w wypadku wygranej (biorąc pod uwagę użyty kapitał) i po jej osiągnięcu zakończyć grę, bądź zmienić system.

  Możesz to wypróbować również na brudno w tych oto solidnych kasynach:                                                 

 

Ruletka - z powrotem na stronę główną