Ruletka systemy  |  Jak przechytrzyć kasyno  | Rady gracza ruletki 

Pływający tuzin

Opis systemu:

Każdy bardziej doświadczony gracz wie, że numery na ruletce padają nieregularnie i posiadają tendencję powracać. Tak samo jak nieregularnie padają numery, tak samo nieregularnie padają tuziny. Naprawdę tylko rzadko spotkamy się z tym, że tuziny przez dłuższy okres czasu padałyby regularnie 1 2 3 1 2 3 1 2 3 i tak dalej...

Podany system opiera się na zasadzie nierównomiernej dystrybucji tuzinów.

 

Zasada gry:

Będziesz stawiał na tuziny, które powtarzają się, dokładniej mówiąc na tuzin, który właśnie padł.

Obowiązuje to dla każdego spinu. Jeżeli więc w kolejnym spinie padnie inny tuzin, znaczy to, że nie wygrywamy, jednak w dalszym spinie obstawiamy właśnie ten nowy tuzin.

W praktyce znaczy to, że kiedykolwiek tuzin powtórzy się, wygrywamy!

 

Wartości stawek:

Będziesz obstawiać żetony według wartości podanych w następującej tabeli:

 

Numer poziomu

Wartości stawek

1

1

2

3

2

2

4

6

3

3

6

9

4

4

8

12

 

Już podczas pierwszego przeliczenia stwierdzimy, że łączna suma żetonów w tabeli wynosi 60.

Dlatego zawsze musimy liczyć z tym nominałem, i mieć wystarczającą ilość żetonów do dyspozycji, przynajmniej w postaci minimalnego kapitału. W ciągu gry zobaczysz, że wartości stawek wahają się w czterech poziomach, w zależności od stanu kapitału. Ciągle w górę i w dół, stąd nazwa systemu – Pływający Tuzin.

 

Zasady i warnuki gry:

Jeżeli chodzi o wartości stawek, zawsze kierujemy się podaną tabelą.

Stawkę zaczynamy na wartości jednego żetonu na tuzin, który właśnie padł (jesteśmy na pierwszym poziomie tabeli).

Jeżeli padnie zero, następnym razem stawiamy taki sam tuzin, jak w poprzednim spinie.

Jeżeli nie wygramy, następnym razem stawiamy 2 żetony na tuzin, który właśnie padł (obowiązuje w pierwszym poziomie, w drugim to 4 żetony itd).

Jeżeli nawet w kolejnym spinie nie wygramy, następnym razem stawiamy 3 żetony, na tuzin, który właśnie padł

          (obowiązuje dla 1. poziomu, w drugim to 6 żetonów).

Narazie stawialiśmy więc według poziomu jeden – p. tabela.

Jeżeli przegramy 3x za sobą, jesteśmy na końcu poziomu i awansujemy na poziom wyższy.

Jeżeli wygramy, jednak posiadamy ujemny kapitał w porównaniu z kapitałem podstawowym, powracamy na początek danego poziomu.

Jeżeli wygramy i posiadamy dodatni kapitał w porównaniu z kapitałem podstawowym,

          idziemy na niższy poziom stawek (to oczywiście obowiązuje w wypadku poziomów wyższych aniżeli 1, z 1 nie można iść niżej).

Kiedy dobrniemy z powrotem na 1. poziom stawek i osiągniemy wygranej, kończymy grę.


Teoria jest zawsze nieco bardziej skomplikowana niż praktyka. Ten system naprawdę nie jest wogóle skomplikowany, łatwiej zrozumieć go na konkretnym przykładzie.  


Praktyczny fragment gry – grany na ruletce francuskiej w KasynoEuro 

 

Spin nr

Padnięty tuzin

Ilość żetonów

Poziom

Wynik

Stan

Notatka

1

3

 

 

 

5000

padł 3. tuzin, następnym raziem stawiamy więc na niego

2

2

1

1

przegrana

4999

po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetony w ramach 1. poziomu

3

3

2

1

przegrana

4997

po przegranej podnosimy stawkę na 3 żetony w ramach 1. poziomu

4

3

3

1

wygrana

5003

wygrana, jesteśmy w plusie, powracamy na początek 1. poziomu

5

2

1

1

przegrana

5002

po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetony w ramach 1. poziomu

6

1

2

1

przegrana

5000

po przegranej podnosimy stawkę na 3 żetony w ramach 1. poziomu

7

2

3

1

przegrana

4997

jesteśmy na końcu poziomu i w minusie, idziemy na poziom nr 2

8

1

2

2

przegrana

4995

po przegranej podnosimy stawkę na 4 żetony w ramach 2. poziomu

9

3

4

2

przegrana

4991

po przegranej podnosimy stawkę na 6 żetonów w ramach 2. poziomu

10

2

6

2

przegrana

4985

jesteśmy na końcu poziomu i w minusie, idziemy na poziom nr 3

11

2

3

3

wygrana

4991

wygrana, jednak ciągle jesteśmy w minusie, dlatego zostajemy na 3. poziomie, stawiamy ponownie jak na początku, więc po 3 żetony

12

2

3

3

wygrana

4997

znów wygrana, ciągle jesteśmy w minusie, więc ciągle 3. poziom, stawiamy jak na jego początku, więc po 3 żetony

13

1

3

3

przegrana

4994

po przegranej podnosimy stawkę na 6 żetonów w ramach 3. poziomu

14

2

6

3

przegrana

4988

po przegranej podnosimy stawkę na 9 żetonów w ramach 3. poziomu

15

2

9

3

wygrana

5006

wygrana, jesteśmy w plusie, więc schodzimy do niższego poziomu, nr 2

16

3

2

2

przegrana

5004

po przegranej podnosimy stawkę na 4 żetony w ramach 2. poziomu

17

3

4

2

wygrana

5012

Wygrana, jesteśmy w plusie, idziemy na poziom nr 1

18

2

1

1

przegrana

5011

po przegranej podnosimy stawkę na 2 żetonów w ramach 1. poziomu

19

2

2

1

wygrana

5015

osiągnęliśmy cel – wygrana w ramach 1. poziomu, kończymy grę!

 

WYNIK

5015

W przeciągu 19 spinów osiągnęliśmy zysk 15 żetonów

 

Możliwe opracowania systemu:

System doskonale nadaje się do różnych opracowań. W świecie graczy używane są głównie dwie obróbki:

 

3 pływające tuziny

podana obróbka polega na tym, że system stosujemy nie tylko na jeden tuzin, lecz jednocześnie na wszystkich 3 tuzinach, przy czym na każdym tuzinie gramy jakby samodzielny system.

6 pływających tuzinów

Podana obróbka polega na tym, że system stosujemy na 3 tuzinach i do tego na 3 słupkach, i tak samo, tak jak w poprzedniej obróbce, gramy na każdym z tych 6 tuzinów samodzielnie. Musimy uświadomić sobie, że system 6 pływających tuzinów jest już naprawdę bardzo wymagający (jak na kapitał, tak na mnóstwo notatek, które gracz musi poprawnie ocenić). Polecam więc grać tą wariantę w rzeczywistej grze aż po jej doskonałym opanowaniu i wypróbowaniu na brudno.

 

Notatka:

To podstawowe dwie obróbki. System pływającego tuzinu jest jednak bardzo zrównoważony i prosty, dlatego doskonale nadaje się również do kolejnych opracowań. Jeżeli ktokolwiek z graczy wpadnie na dalszą ciekawą obróbkę, to chętnie opublikuję ją.

 

Wskazówki końcowe:

Systemy pływających tuzinów są bardzo zrównoważone, jak zresztą większość systemów opartych na obstawianiu tuzinów.

W naszym przykładnie osiągnęliśmy zysk w KasynoEuro 15 żetonów w przeciągu 19 spinów. To zaspokajający wynik. Musimy jednak pamiętać o tym, że w pewnej chwili system może ocknąć się w ujemnych wartościach. Dlatego musimy mieć do dyspozycji wystarczający kapitał. Jeszcze większe wymagania kapitałowe będą nam potrzebne w wypadku systemu 3 lub 6 pływających tuzinów, gdzie musimy posiadać minimalnie 3-6 krotność kapitału. Na przekór temu, system 6 pływających tuzinów oferuje zreguły spokojną i zrównoważoną grę. Jak zwykle polecam nie ukołysać się spokojną grą, konieczne jest ustalenie limitów w wypadku wygranej i przegranej, i po ich osiągnięciu grę zakończyć, ewentualnie zakończyć grę po osiągnięciu wygranej w pierwszym poziomie stawek, tak jak w naszym przykładzie. Tak czy tak polecam wypróbować najpierw grę na brudno w jednym z niżej podanych online kasyn i starannie notować sobie poszczególne spiny oraz wymagania kapitałowe.

 

    Możesz to wypróbować również na brudno w tych oto solidnych kasynach:                                                 

 

Ruletka - z powrotem na stronę główną